از یازده هفته جیش میکنه
مایع امنیوتیک یه مایع در گردشه و باید حتما بخوره و جیش کنه اتفاقا اگه نکنه کلیه هاش رشد نمیکنن این کار برای رشد کلیه است و خوبه براشون و تعادل مایع حفظ میشه 😊 جینگل های مامان
از هفته ۹ تا۱۲😂
فک کنم از ۱۴ هفتگی داخل همون مایعی ک جنینی توش
تواین عکس احساس میکنم داره جیش میکنه😂
واای😥😂نینی
فک کنم از وقتی اندام تناسلی شکل بگیره
بعد جیشش کجا میره قاطی جیش مامان میشه؟😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.