از چند هفتگی بچه توی رحم جیش میکنه ؟😂

#بارداری‌بارداری‌بارداری

۸ پاسخ

از یازده هفته جیش میکنه

مایع امنیوتیک یه مایع در گردشه و باید حتما بخوره و جیش کنه اتفاقا اگه نکنه کلیه هاش رشد نمیکنن این کار برای رشد کلیه است و خوبه براشون و تعادل مایع حفظ میشه 😊 جینگل های مامان

از هفته ۹ تا۱۲😂

فک کنم از ۱۴ هفتگی داخل همون مایعی ک جنینی توش

تواین عکس احساس میکنم داره جیش میکنه😂

تصویر

واای😥😂نینی

فک کنم از وقتی اندام تناسلی شکل بگیره

بعد جیشش کجا میره قاطی جیش مامان میشه؟😐

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق جان مامان فندق جان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان دانیال مامان مامان دانیال هفته هفدهم بارداری