سلام ۱۲ هفتگی وقت خوبیه برای سونو انتی؟

۳ پاسخ

منم قراره هشتم برم میشم ۱۲ هفته و ۲ روز
من میخواستم امروز برم همه گفتن وایسا بعد از ۱۲ برو

بله منم ۱۰ فروردین ۱۲ هفته میشم میرم

اره عزیز

سوال های مرتبط

مامان نی نی جونم مامان نی نی جونم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سارمین و کشمشی مامان سارمین و کشمشی هفته هفدهم بارداری
مامان تیارام و تودلی مامان تیارام و تودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لیام👶🤰👼 مامان لیام👶🤰👼 ۷ ماهگی