خانمادوشنبه میشه ۱۲هفته و۱روز
وقت خوبیه برای انتی؟

۶ پاسخ

خواهر رفتی

منم دوشنبه میشم دوازده هفته و یک روز می خوام ان شاءالله برم nt امید خدا واسه هر دومون بچه ها سالم باشن ❤️

اره منم ۱۲ و یک روز نوبت گرفتم البته طبق سونوی قلب اینه
طبق پریودی میشه ۱۲ و ۴ روز

اره خوبه
۱۱تا۱۳ سونو انتی هست

اره

عالیه

سوال های مرتبط

مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته پانزدهم بارداری
مامان یار مامان یار هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه ی من😍 مامان معجزه ی من😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وپنجم بارداری