۴ پاسخ

منم ۱۲ و ۱ روز رفتم دکتر گفت همه چی خوبه البته هنوز ازمایشم نیومده

اوکیه از وقتی وارد ۱۳ هفته میشی بهترین زمانه

درسته.از ۱۱ هفته تا ۱۳ هفته باید رفت.منم ۱۲ هفته رفتم.

خوبه دوازده که گذشت برو

سوال های مرتبط

مامان نی نی جونم مامان نی نی جونم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته نوزدهم بارداری