۱۲هفته ۶روز مناسبه برم برای آن تی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۸ پاسخ

آره عزیزم ۱۲هفته و چندروز(۳یا۴) زمان مناسبشه

اره برووو

آره دکتر به من گفت روزه آخرشه

اره زودتر برو

من طبق سونو ۱۱ هفته و ۵ روز بودم رفتم انتی

عالیه برو

اره برو خوب وقتیه

اره برو

سوال های مرتبط

مامان کیاشا مامان کیاشا هفته هجدهم بارداری
مامان معجزه ی من😍 مامان معجزه ی من😍 هفته هجدهم بارداری
مامان شاخ شمشاد🧿👑 مامان شاخ شمشاد🧿👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری