۱۲هفته و ۲ روز خوبه برم ان تی

۸ پاسخ

بهترین زمانشه

اره انشالله خیره

اره نذار دیر بشه

من پرسیدم گفت از هفته دوازدهم یکی دو روز گذشته باشه خوبه

اره برو

اره عزیزم

اره.

آره.

سوال های مرتبط

مامان کُنجِد
🥺🍼 مامان کُنجِد 🥺🍼 هفته چهاردهم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته هجدهم بارداری
مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان Nima&nafas👨‍👩‍👧‍👦 مامان Nima&nafas👨‍👩‍👧‍👦 ۶ ماهگی