خانوما ۱۱هفته و ۲ روز خوبه برم ان تی؟

۹ پاسخ

سلام ببخشیدجواب آزمایش ان تی چن روزه میاد

بروو دکتر بهت چی گفته گوش کن

منم دقیقا ۱۱ هفته و دوروز رفتم همه چی اوکی بود

من ۱۱ هفته و شش روز رفتم_سونو گفت الان ۱۲ هفته و دو روزته.

من ۱۲ هفته و ۴ روز رفتم عجله نکن

12 هفته برو عزیزم

آره از یازده تا سیزده هفته و شش روز میتونی بری
ولی بهترین زمانش 12 هفته و دو سه روزه

زوده خیلی به نظرم.

۱۲بری بهتره یه هفته صبر کن

سوال های مرتبط

مامان شاخ شمشاد🧿👑 مامان شاخ شمشاد🧿👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نگارین زهرا مامان نگارین زهرا ۳ ماهگی
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهان و ماه گل مامان ماهان و ماه گل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مارشمالو🎀 مامان مارشمالو🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری