سلام خانوما سونو ان تی رو ۱۱هفته و یک روز بدم زوده؟

۲ پاسخ

من ۱۱ هفته و ۵ روز رفتم ۱۲ هفته و ۳ روزش بود
دیگه برای انومالی سر وقت برو

من 11و 3دادم بنظرم زودتر از این نرو

سوال های مرتبط

مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بَت مَن💙💙💙💙 مامان بَت مَن💙💙💙💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آدرین 🥹👶🏻 مامان آدرین 🥹👶🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری