۱۲ و هفته و دو سه روز بهترین زمانشه
صددرصد سونوگرافیاتعطیل نیستن مخصوصا تواین اوضاع
آره عزیزم خوبه ولی میگن یکم بیشتر بگذره انگاری بهتره تشخیص ولی معمولش از همون ۱۱ هفته تا ۱۳ هفتهس
همجودی میرین خودتون یا باید دکتر بنویسه..؟؟؟
ب منم دقیقا تو ابن هفته نوبت دادن
حالا نمیدونم برم یا نه
چون ۱۲ هفته هم میوفته هفته اول عید ک تعطیله
اگ میتونی ۱۱ هفته و ۶ روز برو خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.