سلام برا ان تی ۱۱هفته و ۴روزبرم خوبه؟؟؟؟

۶ پاسخ

۱۲ و هفته و دو سه روز بهترین زمانشه

صددرصد سونوگرافیاتعطیل نیستن مخصوصا تواین اوضاع

آره عزیزم خوبه ولی میگن یکم بیشتر بگذره انگاری بهتره تشخیص ولی معمولش از همون ۱۱ هفته تا ۱۳ هفته‌س

همجودی میرین خودتون یا باید دکتر بنویسه..؟؟؟

ب منم دقیقا تو ابن هفته نوبت دادن
حالا نمیدونم برم یا نه
چون ۱۲ هفته هم میوفته هفته اول عید ک تعطیله

اگ میتونی ۱۱ هفته و ۶ روز برو خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کایان مامان کایان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ویکم بارداری