دخترمنم گاهی همینجوره.
عزیزدلم الهی بگردمش 😍❤️
الهی بگردمش
دختر منم بعضی مواقع جلوی کسی بغض کمیکنه اشکاشو نگه میداره
وقتی بغلش میکنم شروع میکنه ب گریه کردن و دل دل میکنه 🥲 دلم میخواد بترکع واقعا
دقیقا بچه منم به شدت خودش و کنترل میکنه و من ناراحتم از این موضوع
به نظرم از غرورشون میاد...چون پسر منم همینطوریه...یعنی لبش اویزون میشه، آماده گریهس ولی خودشو نگه میداره🥹🥺
ای خدا الهی بگردم بچه🥲باز پسر من خداخیرش بده از اولی ک میریم ی سر نق و گریه تا اخر پیرم میکنه
خب از خودت بهش رسیده دیگ😅
پسر منم همینطوریه یهو میبینی چشاش پر آبه بینی و چشاش قرمز میشه نگاش کنم میترکه گوله گوله اشک میریزه
من همیشه میگم گریه ات تموم شد بیا بغلم میزارم گریه کنه توکوچه خیابون و... برام مهم نیست کار اشتباهی بکنه اصلا زیر بار حرف زور نمیرم
دختر منم همینجوریه
فکر کنم
خیلی کوچیکه هنوز بخاطرسنشع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.