مشهدی ها موشک زدن😱😱😱😨😨

۹ پاسخ

اررررره چی صدای داد

نه بابا
از پست های بقیه فهمیدم
پهباد بوده پدافند فعال شده

اره زدن

داشتم بچه مو شیر میدادم مردم از ترس😭

کدوم سمتی تاپیک منم بخون 😐

کدوم سمت هستین ؟

اره زدن کدوم سمت نمیدونم

آره خیلی صدا میامد شیشه های ما میلرزید

صدااااا میادددد

سوال های مرتبط