۳ پاسخ

خانوما صداها واسه پدافند بوده زده خنثی کرده بعدشم جنگنده رادار گریزه اصلا پدافند نمیتونه تشخیص بده و فعال بشه پس لطفا جایی نگین جنگنده بوده چون مسخرتون میکنن 😐

میگن ریز پرنده بوده اونا کنترلش از داخلم هست

احتمال داره ریز گرد زده باشن دیشب موشک و جنگنده فک نکنم به مشهد برسه

سوال های مرتبط

مامان فندوق👼💫 مامان فندوق👼💫 ۲ سالگی
مامان 🧿🧿بهار 😘😘 مامان 🧿🧿بهار 😘😘 ۲ سالگی