۶ پاسخ

یه دفتر دارم همسرم حق نداره بخونه سمتش نمیره
هرچی تو فکر و مغزم مینویسم از فوش کشیده تا شکر😂😂😂😂

من دلم میگیرههه میرم میفتن به جون شوهر اونم هیچیم نمیگه میدونه دیگه😂😂😂😂🤦🏼‍♀️

هیچکس صد در صد راضی نیس ولی خداروشکر خوبیم باهم

منم خیلیییی دلم پره از شوهرم🥲🥲🥲

منم دلم گرفته 😔

فعلا برقامون رفته همینجوری نشستیم

سوال های مرتبط