فقط میخوام بگم ک پسر یا دختر شدن ب خود مرد وابسته اس با زن گرفتن چیزی عوض نمیشه
والا هیچ اشکالی نداره آدم بخواد از هر دوتا جنسیت داشته باشه.اصلا همه دوست دارن هم دختر و هم پسر داشته باشن.هرکسی هم که میگه برام مهم نیست دروغ میگه
مامان منم دو تا دختر داره ما داداش نداریم
بنده خدا انقد حرفا شنید با اینکه بابام هیچوقت نذاشت احساس کنیم که پسر دوست داره یا نه و تمام و کمال به ما و مامانم احترام میداشت و میذاره
اما مامانم واقعا اذیت شد و میشه 😢😢
امیدوارم به خواست خدا یه پسر سالم خدا بهت بده
اما تنها راه آی وی اف هست
عزیزم طبیعیه که آدم دلش هر دو رو بخواد فکر کنم دقیقترین راه فقط ای وی اف باشه
چقد تو منی🥺
ای بابا خواهرجان
من درکت میکنم
ولی دقیق فقط ای وی اف عزیزم
اگر پسرمیخوای برین شوهرت پول خونه داره حتماپول اینم داره همسایمون رفت پسر گذاشت ۱۰۰ میلیون خرج کرد
من فقط اینو بگم با زور از خدا چیزی نخواه
اگە دتوانی بچو داروخانی گیاهی دلن درمانوشتت دداتە بو دوقلوزایی وتعین جنسیت وشت
چن نفرکم دیوە جوابیان ورگرتوە جاایدی نازانم البتە هر شتک خدانیهوە نابە لکن دکتریش رژیم غذایی وشت بگره بده ب مردکشت هر پی مله چیه
حالا چرا دو تا ؟
فک کنم باید چیزای گرم زیاد بخوره قبلش
دیشب یکی از مامانا میگفت اینو
فقط با آی وی اف جنسیت صد در صده بقیش اصلأ اطمینانی بهش نیست
حتمأ یک بار همسرتو دکتر ببر که دکتر بهش بگه جنسیت به مرد بستگی داره
و منی که دو تا پسر دارم همه میگن کاش. یکی دختر بود😐
اینا رو رعایت کنید 3 ماه بعد اقدام کنید
من رفتم دکتر اینو داد ولی دلسرد شدیم باز ولی الان باز سه ماه تابستون رعایت میکنیم تو فصل سرما از مهر اقدام میکنم اگه خدا بخاد منم پسر داشته باشم من خودم آرزومه
به سلامتی انشالله من میگم هرچی خدا خواست همونه من اگه همه عالم بگن چرا پسر دار نمیشی بازم دعا میکنم خدا بهم دختر بده🥹 البته قصدشو ندارم در کل گفتن
جنسیت مهم نیست تو این زمونه.ولی از گذشته تا الان مثل عادت مونده که همه حداقل دنبال یدونه پسر هستن یعنی خانواده ها احساس میکنن اگه پسر نداشته باشن زندگیشون ناقصه
حالا وقتش بشه راضیش کن ای وی اف کنی
من خودم دوقلو دختر دارم خدایی عاشقشونم جوری که همه فهمیدن جونم ب اونا بستس اما اگر بخام ی روزی ی پسر هم داشته باشم ای وی اف میکنم ک مطمعن تره بقیه راه ها ریسکه
حالا حتما باید دوتا پسر باشه یکی قبول نیست؟😁😁 رژیم غذایی سرچ کن توی نت هست برای پسرزایی. سه ماه حداقل باید رعایت کنید خودتو همسرت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.