این یه مسئله خانوادگی بوده و به شما عروسا اصلا مربوط نمیشده که حرف زدی
شوهرت باید عرضه نشون میداده و حرف میزده نه شما ولش خوب کردی حرف زدی که بعدا نگن اینا ساده بودن نفهمیدن
مسئله ارث و میراث ربطی به کسی نداره، نباید ناراحت بشی شوهرت خودش میدونه و خانوادهاش، من الان تو انحصار وراثتیم اینهمه من میرم دفتر وکیل امضا و هر چی باشه شوهرم یه کلمه نمیپرسه چی بود چیکار کردین
بنظرم شما اصلا نباید دخالت میکردی.همونطور ک راحبه مسائل خانواده شما شوهرتون نباید دخالت کن.اون جاری سیاست نداشت کار درست رو انجام داد.شوهرتم یچیزی گفت شما چرا اوج گرفتی اخه
اشکال نداره اتفاقی ک افتاده بگو من از دست شوهرم ناراحت بودم شماهم ب من نگفتین اعصابم خورد بود باهاشون حرف بزن درد دلتو بگو اونا هم نباید ناراحت بشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.