هر کدوم به نحوی این دردو تجربه کردیم
عزیزم میفهمم چی میگی من دقیقا میگم برگردم عقب ازدواج نمیکنم الانم به خاطر همین موضاعاتی که گفتی مهریه و...گذاشتم اجرا ولی تو خونم نشستم وکارامو میکنم گفتم هروقت حقمو دادی بعد به طلاق راضی میشم تا اون موقع نه من که تو خونم هستم رفته تمکین بگیره ومادر وخواهرش هم اومدن خونه مو به هم ریختن وعکس گرفتن ارائه دادگاه دادن چرا اینا از خدا نمیترسن
عزیزم خدا کمکت کنه منم از انتخابم پشیمون ولی چاره ای جز صبر نیست چون من نه پدرم هست نه مادرم😔😔
موافق نیستم مامان هلسا جان روان و روح شما نابود بشه اون طفل معصوم ها ایا میتونن به شما اعتماد تام داشته باشن ... گاهی اوقات رفتن میتونه هم بچه رو به ارامش برسونه هم مادره ....این یه انتخاب هست اجبار نیست ...
دیروز دهمین سالگرد عقدم بود.داشتم فکر میکردم اگ برمیگشتم ب ده سال قبل هیچوقت سر اون سفره نمیشستم.روزای خوب و عالی کم نداشتم.اما ۵سال دوم زندگی یجوری زندگیم سیاه شد ک قابل گفتن نیست.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.