فرزندپروری شیرخشک نوزاد تب پوشک

تصویر
۳ پاسخ

من فکر میکنم ربطی ب نه گفتن تو نداره وقتی همسرت رفته دنبالشو و نیومدن پس قطعا همسرت از خودش در آورده وگرنه که نمیره پیش خواهر و‌مادرش بگه که خانومم گفته نیایین

فکر خودت و درگیر نکن عید دیدنی که دعوتی نباید باشه خواهرش اگر میخواست وقتی داداشش رفته دنبالش میومد به نظرم ارزشش و نداره که بخوای خودت و ناراحت کنی

ببین شاید میخواسته تو رو تو عمل انجام شده بزاره حالا میزاشتی بیاد چه اشکالی داشت .فک میکنم شما خیلی عجول هستی و ببخشید بدون فکر کردن سریع حرف میزنی.دفعه بعد مسئله ای پیش اومد با خودت تکرار کن سریع نباید واکنش نشون بدم.الان هم کاراتو بکن خونه هاتو جمع کن و به شوهرت بگو زنگ بزن خواهرتو دعوت کن .اگر دعوت کرد که خوبه اگر نکرد هیچی نگو .دو سه روز بعد خودت برو خونه مادر شوهرت دنبال حرف نباش خیلی لازم نیست آدم حرف بزنه

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۴ سالگی
مامان ارسلان و تودلی مامان ارسلان و تودلی ۴ سالگی
مامان ستایش مامان ستایش ۴ سالگی
مامان هلسا مامان هلسا ۴ سالگی