۷ پاسخ

مارک ۹۵۹۵کیلویی۷۰۰هزاره

مگع نمیشه هرچقد بخای برداری؟ لازم نیس ی بسته کامل بخری

وای اره منم ک عاشق لازانیا هستم‌خیلی وفته نخوردم

خیلی گرون شده لعنتی چرت ترین مارکش کیلو ۶۰۰

اره خیلی لعنتی

خیلی.

مگه چقده ؟

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۴ سالگی
مامان ارسلان و تودلی مامان ارسلان و تودلی ۴ سالگی
مامان ستایش مامان ستایش ۴ سالگی
مامان سویِ نور✨ مامان سویِ نور✨ ۴ سالگی
مامان هلسا مامان هلسا ۴ سالگی
مامان هلسا مامان هلسا ۴ سالگی