#شیرخشک
#فرزندپروری
#پوشک

تصویر
۴ پاسخ

نمیدونم چی میشه
کاش همه چی خواب بود
امیدوارم دیگه این جنگ تموم بشه

سلام روز بخیر
تو یکی از تاپیک هاتون دیدم امپول انوکسا میخواستین.
اهل کدوم شهر ین
من چندتا امپول دارم زایمان کردم بدردم نمیخوره نزدیک هستین بیاین ببرین

اره والا پسر خالم هفت سال پیش تصادف کرد مرد حالا اون جاشو گرفت ما که سیل دیدیم کرونا دیدیم جنگ دیدی الانم قطعی برق ببینم دیگه تکمیل میشیم

واقعااا😢😢😢

سوال های مرتبط

مامان ستایش مامان ستایش ۴ سالگی
مامان هلسا مامان هلسا ۴ سالگی
مامان پسرم مامان پسرم ۴ سالگی
مامان سامیار مامان سامیار ۴ سالگی
مامان هلسا مامان هلسا ۴ سالگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۴ سالگی