۳ پاسخ

عکس شربت رو‌دارید بذارید قیمتش ؟؟

من به پسرم دادم اره اشتهاش عالی شد بعد ک قطعش کردم هم اشتهاش هنوز سرجاشع
ولی مرتب بهش ندادم هفته اول هر روز میدادم هفته دوم یه روز در میون همینجور کم کم ک وابستگیش به شربت کم بشه و غذا خوردن برلش عادی بشه باید ادامه بدی

تعریفشوشنیدم اماندادم ب پسرم

سوال های مرتبط

مامان lian مامان lian ۴ سالگی