نه با آب درست کن بعد با شیر خودت یا شیر خشک میکس کن
شیر پاستوریزه هنوز زودشه
دکتر ب من گفت با شیر پاستوریزه درست کنم
توی غذا مشکل نداره خالی نباید بخورن الان
شیر تو غذا اشکالی نداره به عنوان نوشیدنی نباید بدی
شیر بعد یکساله
متخصصای تغذیه میگن چیزیو با شیر رقیق نکنید تا مزه اصلی رو بچه بچشه و اشنا بشه
من با آب درسمیکنم آخرشم شیرخشک میزنم یکم رقیق میشه
منم با شیر پاستوریزه درست میکنم اخه در حجم ی فرنی مشکلی نداره
من به پسرم 8 ماهگی شیر دادم مشکلی هم نبود نمیدونم الان برای دخترم استرس دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.