۷ پاسخ

چلوکباب از بیرون گرفتیم ژله سالاد ماست

کوبیده جوجه جوجه ترش سالاد ماکارانی و اندوزی

من دیروز تولد دخترم بود اش دندونی و الویه و میوه و کیک و شیرینی دادم شام هم از همون الویه و اش بود

هنوز نگرفتم با یه ماه اختلاف میخوام بگیرم قرمه سبزی که روز قبلش درست میکنم +سالاد ماکارانی و سالاد کاهو ، نوشابه دوغ ماست

الویه و بال کبابی

ما کباب گرفتیم از بیرون

خانوادهامون بودن کلا ۱۵نفر بودیم‌زرشک پلو‌بامرغ‌مجلسی و‌دونوع سالاد و‌دسر ،پسر‌من دوفروردین‌بدنیا‌اومد‌سخت‌بود تولد گرفتن‌واقعا خداروشکر خیلی خوش گذشت و خوب بود

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻بردیا👶🏻 مامان 👶🏻بردیا👶🏻 ۱۳ ماهگی