خانما ۳۸ هفته و ۳ روز خوبه برا سزارین؟

۴ پاسخ

اره.

من ۳۸هفته و۴روز که میشه جمعه ی اینده زایمان میکنم

عالیه…من ۳۷و۵روز زایمان کردم

اره معمولا همین روزا سزارین میکنن

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۰ ماهگی
مامان دختری مامان دختری ۱۰ ماهگی