بده خیلی خوبه دکتر پسرم گفت حتما بخرم
بله عزیزم بده چه ضرری باید داشته باشه
به نظر ملت بخوای پیش بری که اب و هوا هم ضرر داره
دکترها خودشون تایید کردن سرلاکو
من سرلاک فرنی برنج میدم
آقایی ک داخل دارو خونه بود گفت بار اول باید برنج بدی
من سرلاک فرنی برنج رو براش گرفتم میخوره و دوسداره دکتر گف بدم بهش
فقط یسوال داشتم مثل شیرخشک ک درش باز شه تا یک ماه باید استفاده شه اینم همینطوره؟؟؟
اگه آلرژی ندارع حریره بده گاهی اوقات
وا چه ضرری!!!!!!
ن بابا بده . بعضیا ک میگن بده درک نمیکنم اینم مث شیرخشک دیگه
دکترب من گف نده ارزش غذایی نداره خوب نیسش
مطمئن باش اگر به ضرر بود تو داروخونه به فروش نمیرسید
آره بابا یده بخوره نوش جونش
برا صبحانه یا میان وعده خوبه ب عنوان ناهار و شام نده
ضرر چی ؟؟ من بعضی وقتا که نمیتونم براش غذا درست کنم یا جایی هستم بهش میدم سرلاک
فقط برندش فرق داره
سلام عزیزم چند ماه داره پسر
هر یک روز در میون صبحانه یا میان وعده براش درست میکنم خیلی هم خوشمزس
نه بابا چه ضرری
پسره من از ۶ ماهگی تا الان که دو سال و نیمه هست روزی یکبار میخوره
بده عزیزم هیچی نمیشه
منم همین یک هفته پیش از همین گرفتم
منم از همین گرفتم ولی ندادم
بخاطر بادام ندادم البته چون حساسیت زا هست و رفلاکس رو تشدید میکنه
بده خوبه
من سرلاک دادم رفلاکس دخترم تشدید شد
من ک بعضی موقعا میرم مهمانی نمیتونم براش غذا درست کنم سرلاک میدم
نه بابا بده چرا ضرر داشتع باشه اخه
بده بابا منم میخوام بگیرم اگه خوب نبود دکترا نمیگفتند بده
منک سرلاک میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.