۱۴ پاسخ

من هر چی پول جمع میشه چه برای تولد چه عیدی و یا حتی روزی که اومدن دیدن دخترم همشو طلا خریدم الان ۳۰۰ میلیون طلا داره خودمم روش پول میزارم میخرم .نه دوست دارم بفروشم نه کسی استفاده کنه .انشالله اگر بتونم برای پسرمم همین کار و انجام میدم

پسرم کلا ۵۰۰ هزار دادن بهش! دلتون خوشه ها، طلا!!!

من پارسال ک دخترم بدنیا اومد براش ۲۰میلیون پول جمع شد با ی پلاک طلا حدود ۳گرم. ۲۰تومن دادم براش النگو گرفتم که معلوم نشد کدوم از خدابیخبر از دست بچم درآورد ۴گرم و۶۰۰سوت بود النگوش
ولی پلاک که عمه ها و عموهاش کادودادن رو دارم . ی پلاک زنجیر هم مادرشوهرم واسه دندونیش خریده بود و ی دستبند هم مامان خودم خریده
اونا رو براش نگه داشتم انشالله بزرگ بشه بدم ب خودش. ولی دیگه از ترسم هیچ وقت دستبند و پلاک زنجیر براش ننداختم میترسم مث النگوش گم بشن. فقط گوشواره تو گوشش انداختم

😂 والا برا دختر من همش ۵۰۰ شد انداختم قلهکش

والا فعلا داریم جمع میکنیم به عنوان پول نقد نگه داریم، بانکای مملکت هیچیش معلوم نست

پول زیادی جمع نشده ولی خب من از بچه رو خرج نمیکنم

بچه من کلا ۷۰۰ جمع کرد😂😂😂چ طلایی اونم پس دادم ب بچهای خودشون.

دختر منم دو ملیون آخه چی میشه نهایتا بدم لباس

من کلا ۲دوتومن گیرش اومد 🤣🤣🤣 نگه داشتم برم لباس بخرم بازم

من که رفتم لباس و اسباب بازی نیاز داشت براش خریدمم😂

با کدوم عیدی خواهر کلشو بذارم روهم میشه دوتومن🤣🤣🤣

اونی که عیدی رو داده طلا چه وضع مالی خوبی داشته😂من عیدی های خودمو دخترم و شوهرم بزارم روی هم به دو تومن نمیرسه

طلا نمیخرم ولی دو ساله ک دارمش همش جمع کردم

چه ربطی داره والا منکه نشیدم
دخترمم عیدی جمع نکرد زیاد کلا ۵۰۰ تومنم نشد🤣

سوال های مرتبط

مامان پسر🧸 مامان پسر🧸 ۲ سالگی