۵ پاسخ

شب اول همینجوری ان
کمپرس سرد روز اول هر دو ساعت ۵ دقیقه هرپا بذار

قنداقش کن

استامینفون بهش سر وقت بده هر چهار ساعت یکبار، بعد کمپرس سردو حتما داخل پارچه یا چیزی بپیچ بعد فشار نده جای واکسنش وگرنه اذیت میشه، چند باری بذاری کافیه من دو سه بار بیشتر نذاشتم چون اون بدتر اذیت میکرد بچمو

منم امروز زدم خیلی گریه میکنه پاهاشو هی میزنه اینور اونور🫠🫠

استامینوفن سر ساعت بده

سوال های مرتبط