اقا این سرویکس برای چیه؟؟من اصن این چیزا رو نمیدونم

۲ پاسخ

هر چی فاصله بیشتر بهتر بچه بزرگ شدنی فاصله هم کم میشه اگه فاصله سرویکس خیلی کم باشه سرکلاژ میکنن یعنی دهانه رحمو میدوزن بچه نیفته

فاصله دهانه رحم تا خود رحم

سوال های مرتبط