وای نگو خواهر دختر من الان ۲ سالو ۴ ماهشه بهم وابستست من خیلی استرس دارم حالا اگه سر وقت زایمان کنم میتونم برم بیمارستان خصوصی ولی اگه مثل اولی زود زایمان کنم مجبورم برم دولتی چون بچه ک چند روز تو دستگاه میخوابه خیلی گرون در میاد بعد بدیش اینه که بیمارستان دولتی۳ روز نگه میدارن اجازه ترخیص نمیدن ولی خصوصی ۱ روز
از الان سعی کنید حلقه ادم های امن دورش تشکیل بدین یعنی اینکه اون ۲۴ شما نیستین قراره کجا و پیش کی بمونه. از زمان های کوتاه شروع کنید تنهاش بگذارید پیش مراقبش. قبل از رفتن ازش خداحافظی کنید و بگین که خیلی زود برمیگردین
خب باهاش حرف بزن بگو دوسداری داداشی بیاد برم بیارمش.من ب پسرم میگم ذهنشو اماده میکنم
از همین الان بذارش تا اون موقع اذیت نشین...من دخترمو خیلی گذاشتم البته نه هر جایی فقط پیش مادرم..پیش میاد ادم مریض میشه انقدر وابستگی هم خوب نیست
پسر منم دو سال و سه ماهشه و این هفته زایمان دارم. سزارین هم هست تا چند روز حتی نمیتونم اون رو کنارم بخوابونم بغلش کنم.
دیشب یهو رفتم بیمارستان تمام فکرم پیش همین بود که بدون من و باباش حتی یک شب نبوده و اصلا نمیفهمه چی به چیه
منم دیشب ساعت ۳ونیم شب یادم افتاددلم گرفت سزارینم هستش دوروز باید بیمارستان باشم موندم بچم چیه میشه
طبیعی زود زایمان میکنی و زود مرخص میشی
منم همین حس دارم😞 دومی جنسیتش چیه؟؟؟
منم همش فکر میکنم میشینم گریه میکنم پسر من دوسالشه شبا بدون من نمیخوابه 🥺
خب یه روزه دیگه
بذار ب همین بهونه وابستگیش کم بشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.