۷ پاسخ

نه کمه

نسبت به وزن تولدش خیلی خوبه 👌

قدش چقدره؟

عالیه

فکر کنم خیلی خوبه
دکترش چی گفت؟

عالیه دختر من با وزن تولد ۳۲۰۰ ۶ ماهگی وزنش آنقدر بود

عالیه. شیرخشک میخوره

سوال های مرتبط

مامان كيـان🩵نـيهــان🩷 مامان كيـان🩵نـيهــان🩷 ۶ ماهگی