۱۲ پاسخ

من همیشه ی ماه دیر میزنم خلاصه ی چیزی میشه ک واکسن عقب میوفته

من امروز زدم ۴ ماه ۱۶ روزشه

من چهارماه و ۱۲ روز زدم

تا یک‌ماه تاخیر عیبی نداره دکتر بع من گفت

نه عزیزم

من با ۶روز تاخیر زدم گفتن تا ۱هفته وقت داری

من وقتی پنج ماه و پانزده روزش بود زدم بهم گفتن واکسن شش ماهگیش دو ماه فاصله بنداز بعد بزن

اشکال نداره

منم ۴ماه و ۱۵ روزگی زدم

منم دوهفته دیر زدیم،

پسر منم۶ماه۱۱روزشه هنوز نزدم بعد تعطیلات میزنم

من ک باید ۱۵واکسن شش ماهگی بزنم اما بچم سرما خورده دیر میشه کلا بیست روز عقب میفته

سوال های مرتبط