من همیشه ی ماه دیر میزنم خلاصه ی چیزی میشه ک واکسن عقب میوفته
من امروز زدم ۴ ماه ۱۶ روزشه
من چهارماه و ۱۲ روز زدم
تا یکماه تاخیر عیبی نداره دکتر بع من گفت
نه عزیزم
من با ۶روز تاخیر زدم گفتن تا ۱هفته وقت داری
من وقتی پنج ماه و پانزده روزش بود زدم بهم گفتن واکسن شش ماهگیش دو ماه فاصله بنداز بعد بزن
اشکال نداره
منم ۴ماه و ۱۵ روزگی زدم
منم دوهفته دیر زدیم،
پسر منم۶ماه۱۱روزشه هنوز نزدم بعد تعطیلات میزنم
من ک باید ۱۵واکسن شش ماهگی بزنم اما بچم سرما خورده دیر میشه کلا بیست روز عقب میفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.