اول که سالم باشه دوم حس میکنم هم من هم خودت پسر داریم ، قاعدتا دختر و پسر هیچ فرقی برامون نداره ولی حس من اینه 🫠😁
حس میکنم دختر
به حستون اعتماد نکنید از همون اول بارداریم من هرکسی که میدیدم میگفت پسر داری علائمم همش به پسر میخوره ولی انتی احتمال دختر داده و اینکه مهم اینه سالم باشه ایشالا توهم هرچی دلت خاسته باشه
پسر
دختری بنظرم
پسره 🤪
منم حسم میگه پسرع
پسرهه
تو بگو نی نی من چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.