۸ پاسخ

اول که سالم باشه دوم حس میکنم هم من هم خودت پسر داریم ، قاعدتا دختر و پسر هیچ فرقی برامون نداره ولی حس من اینه 🫠😁

حس میکنم دختر

به حستون اعتماد نکنید از همون اول بارداریم من هرکسی که میدیدم میگفت پسر داری علائمم همش به پسر میخوره ولی انتی احتمال دختر داده و اینکه مهم اینه سالم باشه ایشالا توهم هرچی دلت خاسته باشه

پسر

دختری بنظرم

پسره 🤪

منم حسم میگه پسرع

پسرهه
تو بگو نی نی من چیه

سوال های مرتبط