وای من ک همین جوری درد میکرد قابلامه بزرگم برداشتم بد تر شدم دیگع نمیتونم جم بخورم هی میترسم چیزیش شده باشه
اگه تحمل دردشو نداری استامینفون۳۲۴ بخور
سه ماه اول بله درد داری ولی وقتی پا میزاری تو سه ماه دوم دیگه دردات میره
طبیعیه
اره منم زیر دلم میگیره گاهی نافمم تیر میکشه
عادیه
اره عزیزم منم همینطورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.