۱۲ پاسخ

نگه بهتره ولی سری بعد اگر گفت بیاین بگه همون یه باری ک اومدیم واسع هفت پشتمون بس بود
همینو بگه دیگ کافیه

من نفهمیدم کبابو کی گرفته بود

بیخیال بابا دیگه باهاشون نرید بیرون

یعنی منو بکشن با جاری و فک و فامیلاش بیرون نمیرم😅😅

بنظرم بزار بگه تا دفعه دیگه درس عبرت شه از این گدابازیا درنیارن
اگه نگه تازه منتم میزاره ک من دعوت کردم و …

وای خیلی بد ما ی دوست داریم. خودشون دوست دارن جوجه انقدر بپز ک‌روش بسوزه منم بدم میاد و هرسری میریم بیرون ب ساز‌اونایمم. این سری رفتیم دیگه گشنه موندم. بنظرم بگین تا یاد بگیرن تکرار نکن

من حتی توضیحاتم خوندم تو کامنتها نفهمیدم

بزابگه تاکی خجالت

وا چ پررو
نمیخاد شوهرت با لحن بد بگه،
به جاش کنایه اش رو بزنه ک احمق فرضتون نکرده باشن.

بنظرم شوهرت بهتر برادرشو میشناسه اگه صلاح میدونه بگه بزار بگه

زنگ‌نزنین ولی دیگه‌باهاشون نرید
همونجا که فهمیدی فامیلای جاریت میان میگفتین ما خجالت میکشیم و برمیگشتین

ن ضایس ولش کن تجربه شد براتون که نرید

سوال های مرتبط