۱۱ پاسخ

نه زیاد نیست عادیه شاید کم هم باشه

نه والا زیاد نیست بچه من ۷ ماهشه ۱۰ گیلو هست هیچ دکتر و بهداشتی هم نگفته ک زیاده

من الان پسرم ۸ کیلوهه

نه بابا وزن تولدش ماشالله خوب بوده الان هم خوبه، زیاد نیست

الان رو اضافه وزن خیلی حساس شدن میگن در آینده برا بچه ضرر داره

برا من ۸۲۰۰ بود گفت رو نمودار
منم ببلاک میدم

پسر من ۶ ماهگی ۹۷۰۰ بود
ولی اللن هم دندون دراورده هم ۴ دست و پامیره زیاد وزن نگرفت ۱۰ کیلوعه الان
اصلا نگران اضافه وزنش نباش دو ماه دیگه راه بیفته لاغر میشه خودش

من یکی از فامیلامون تو ۴ماهگی ۸۶۰۰بود
با اینکه ۲۹۰۰اومد ب دنیا

پسر من هنوز ۶ نشده ۸۵۰۰ ...فکر نکنم زیاد باشه ولش کن بهداشت چرت میگه

بهداشت گوه خورد 😂
هیچی حالیشون نیس
به دنیا اومدنی درشت بوده ماشالا
خوبه وزنش

چع شیری میخوره

سوال های مرتبط

مامان دخترک مامان دخترک ۱۳ ماهگی