والا تو بیمارستان ب ما میگفتن تاجایی میتونی چایی نسکافه بخور منم عک کنم تا یکماه هر روز میخوردم
چیزای کافیین دار خوب نیست اگه واجب نیست نخور به نظرم در حد رفع هوس بخور
من کاپوچینو اوایل یکیش رو خالی میکردم تو یه لیوان میخوردم بچه بی خواب بود اما الان یکمی تو یه استکان میکنم میخورم بی خواب نشده خداروکشر
من خوردم چندبار مشکلی نداشت
آره بخور من نباتم میندازم داخلش😂🙊
نه کافئینش بچه رو اذیت میکنه
من قهوه خوردم بچه تا ۴ ساعت بیدار بود 😆
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.