میتونم نسکافه بخورم شیر خودمو میدم؟

۷ پاسخ

والا تو بیمارستان ب ما میگفتن تاجایی میتونی چایی نسکافه بخور منم عک کنم تا یکماه هر روز میخوردم

چیزای کافیین دار خوب نیست اگه واجب نیست نخور به نظرم در حد رفع هوس بخور

من کاپوچینو اوایل یکیش رو خالی میکردم تو یه لیوان میخوردم بچه بی خواب بود اما الان یکمی تو یه استکان میکنم میخورم بی خواب نشده خداروکشر

من خوردم چندبار مشکلی نداشت

آره بخور من نباتم میندازم داخلش😂🙊

نه کافئینش بچه رو اذیت میکنه

من قهوه خوردم بچه تا ۴ ساعت بیدار بود 😆

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی