باید مشکلاتتو یکی یکی بگی که هم ما بتونیم نظر واقعی و کمک کننده بدیم هم خودت خالی بشی
هرکسی اززندگی خودش خبرداره کل دوران مجردیم فقط آواره بودن بعدساکن شدن داددعواوکتک های بابام یادم میاد هیچ کس نداشتم حداقل باهاش درددل کنم چن بار فکر کردم خودکشی کنم ولی دیدم هی این قدر فلاکت کشیدم آخرعاقبتم داغون تربشه
همه مشکلات دارن من از سن ۹سالگیم به بعد اگه بخوام مشکلاتم بگم برام زارمیزنی ۲بارخودکشی کردم ۱بار قرص خوردم کلا نبضم رفت روح ازبدنم جداشده بود پرستارارو میدیدم صداشون میشنیدم همش میگفتن نبض نداره سریع آمبولانس بیاد ببریدش بیمارستان ۱بار از طبقه سوم خودم انداختم پایین بازم خدانگهم داشت کم کم به خودم اومدم گذشت و رها کردم درست الآنم مشکلات دارم ولی تاذهنم میرم سمت مشکلاتم خودم سرگرم میکنم الآنم مشکلات زیادی دارم ولی میگم حتما خداین تقدیر برام قرارداده شاید این دنیام خراب شد اون دنیام خوب بشه
مامانت چطوره عزیزم رفت خونه یا پیشته هنوز
خودت فقط باید به خودت کمک کنی
وقتی زنده ای جرأت مرگ مداری یعنی خداوند به تو حق ادامه زندگی داده یعنی هرچس تو کذشتت بوده رو بزار کنار و به آینده فکر کن که میتونه بهتر باشه ولی تو هی میخوای خرابش کنی با فکر بیخود
پس اینجا گناهکار میشی
پس گذشته رو بنداز دور
و به لطف خدا امیدوار باش که از مادر مهربانتر است
بچه داری!؟ چرا از مشاور کمک نمیگیری عزیزم؟
عزیزم اون مشکل چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.