۳ پاسخ

ای خدا چه عکس قشنگی 😍 همیشه شاد باشین ❤

عزیزم چ‌قاب قشنگی ایندقاب همیشه ماندگار
من افسوس میخورم نگرفتم‌سر‌بود همش تو چادر میترسبدم بیام‌بیرون‌سرما بخوره

ای جووونم چه ذوقی کرده😍😍
بمونین براهم❤️

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی ۹ ماهگی