فرزند پروری
فرزند پروری
فرزند پروری

تصویر
۸ پاسخ

بابای من یه خال گوشتی بزرگ زیر چشمش بود رفت عطاری یه پماد سیاه رنگ بود براش زد دو سه بار رفت براش زد روی خال خشک شد خودش افتاد اصلا هم جاش نموند خیلی خوب بود

بخیه جاش نمیمونه

هزینش چطوری بود عزیزم

تیمم کن

به جای وضو هم میتونی تیمم بکنی

من ۶ تا خال معمولی داشتم که برداشتمشون، فقط یکیشون برگشت بقیه از بین رفتن

من خیلی ها میشناسم که برداشتن ‌ و برنگشته.

من یه بزرگ زیر گلوم بود دوسال پیش برداشتم 5 تا بخیه خورد
نه دیگه چرا برگرده گلم کامل تخلیه میشه...جاش هم نموند..

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر مامان گل پسر ۵ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۵ سالگی