بابای من یه خال گوشتی بزرگ زیر چشمش بود رفت عطاری یه پماد سیاه رنگ بود براش زد دو سه بار رفت براش زد روی خال خشک شد خودش افتاد اصلا هم جاش نموند خیلی خوب بود
بخیه جاش نمیمونه
هزینش چطوری بود عزیزم
تیمم کن
به جای وضو هم میتونی تیمم بکنی
من ۶ تا خال معمولی داشتم که برداشتمشون، فقط یکیشون برگشت بقیه از بین رفتن
من خیلی ها میشناسم که برداشتن و برنگشته.
من یه بزرگ زیر گلوم بود دوسال پیش برداشتم 5 تا بخیه خورد
نه دیگه چرا برگرده گلم کامل تخلیه میشه...جاش هم نموند..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.