فرزند پروری .فرزند پروری .فرزند پروری .

تصویر
۱۴ پاسخ

عزیزای دلم می‌دونم سخته همه تو وضعیت مشابه ولی سال جدید باید با حال جدید آغاز کنیم با انرژی مثبت شاید این اولین جنگ نباشه آخری هم نباشه زندگی جریان داره وقتی. قوی بودن زیستن در هر شرایط به بچه هامون یاد بدیم
پس بلند شید کم کم برگردیم به روال قبل با احتیاط و با موج مثبت حال دل وطن هم خوب کنیم

بله کاشتم😁

نه نکاشتم، یه سبزه نارنج میخرم قشنگتره

همیشه یا خریدم یا دختر خالمو خالم ریختن گرفتم امسالم میخرم

غمگین ترین عیدی که تو زندگیم دیدم خدایاااا مابندگان ناشکری بودیم خودت رحم کن یاارحم الراحمین

نه نکاشتم
سالای قبل این موقعها تو شهر پر بود از جاهایی ک سبزه و وسایل هفت سین میفروختن امسال اصلا خبری نیست

ن من هیچ سالی نکاشتم

من میخواستم بکارم دیدم برای عدس و گندم دیر شده از بیرون میخرم

منم نکاشتم دیروزم رفتم بیرون هیچ جا سبزه نبوداما باید برای روحیه بچه هام شده سفره رو بچینیم وباحال خوب شروع کنیم

هعی خواهر سبزه کاشتن و هفت سین انداختن دل خوش میخاد ک هیچکس نداره .اصلا انگار ن انگار هفته دیگ عیده 😔😔

من هیچ کاری نکردم ولی شاید شاید به خاطر دخترم سفره بچینم

نه تاقبل از جنگ میخاستم بکارم ولی دیگه نکاشتم سفره هم نمیندازم.

منم نه کاشتم نه لباس خریدیم هیچی

نه منم دست دلم نمبره اصلا

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۵ سالگی