معلوم نیس اما ده تا ده تا بالا میره دوتومن میاد پایین هرچقدم پایین بیاد مثل سابق نمیشه دیگه
طلای داخلی ما هم بستگی به دلار داره و هم انس جهانی
من امروز ۱.۲۰۰ یک گرم و ۲۰۰ سوت خریدم برام تقریبا ۲۸ تومن آب خورد
درحالی چندماه پیش هم همین وزن رو خریدم ۸تومن شد
من حاضرم ضرر کنم فقط این شرایط اقتصادی درست بشه.قیمت پایین بیاد و همه جیز ثابت بشه
فعلاک انس جهانی اومده پایین.
هیچی معلوم نیست، کسی نمیتونه دقیق بگه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.