فرزند پروری .شیر خشک .پوشک .بچه .پیامم چرا نمیاد؟

تصویر
۲ پاسخ

من عاشق مربای هویجم 😋

هویج رو رنده ریز کن یا چرخ کن بعد یک کیلو و نیم یا یه مقدار کمتر شکر بریز لابلاش با چندتا دونه هل بذار یکم اب بندازه بعدش بدار بپده تا یکم قوام بیاد اخرش یکم گلابم بریز😊

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود ۵ سالگی