#شیر خشک#پوشک#فرزند پروری#اقدام#بارداری فرزند پروری

تصویر
۴ پاسخ

نه دیگه خیلی که مفید نیست ابم بریزی دیگه اصلا به درد نمیخوره

نه دیگه با آب قاطی نکن گناه داره

یکم باید آب باشه وگرنه ‌شاید حساسیت بده

ن دیگه چرا با آب از یکسال ب بعد شیر پاستوریزه مجازه کلا

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود ۵ سالگی
مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر مامان گل پسر ۵ سالگی
مامان دلوین،دوقلوها🧿 مامان دلوین،دوقلوها🧿 ۵ سالگی
مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد
مامان هیلدا🧚‍♀️ مامان هیلدا🧚‍♀️ ۵ سالگی