تب. کودک. فرزند پروری

تصویر
۷ پاسخ

کاش عکس موهاتو میذاشتی

اگه موهات بلنده یکم پاییناشوقیچی کن فکرنکنم یکدست اونجوری کنی یکدست بشه

نه عزیزم ولش کن

منم دقیقا همین جوربود هیچ کاریش نکردم گذاشتم یکم بلند شدن قیچی شون کردم خیلی تو ذوق بود

خوب نمیشه بنظرم

فک نکنم بشه

میشه بنظرتون اینجوری کنم ؟

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی👦🏻 مامان امیرعلی👦🏻 ۵ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۶ سالگی
مامان پسرودختر مامان پسرودختر ۵ سالگی
مامان علی مامان علی ۵ سالگی