کدوم طرفه اصلا نرقتم من
اگه دکترت منع نکرده و مشکلی نداری میشع من خودم دارم چون دکترم منع نکرده
من داشتم مشکلی نداشت.مخصوصا ماه های اخر بدون پیشگیری داشته باشی عالیه.هرچندمن خودم ماه اخرندیدم.هشت ماهه دنیااومد
زیر نظر کدوم دکتری تو نقده
آری مگر مشکلی داشته باشی ک دکتر بگه انجام ندین
تا ۳ ماه اول نداشته باشی بهتر هست بعد اون هم با ارامش
از دکترت بپرس
با توجه به وضعیت جنین و جفت بهت میگه
آره اگه مشکلی نداری لکه بینی نداری
نداشته باشی بهتره ببین دکترت چی میگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.