ن پدی لاکت تنظیم کننده گوارش هست
اگر اسهال باشه بر طرف میکنه
اگر یبوست باشه شکم شو به کار میندازه
برای کولیک و رفلاکس هم عالیه من میدم هیچ مشکلی نیست
پدی لاکت میدادم ب پسرم هم بالا میداد هم شکمشو اونقدر آروم نمیکرد ولی بایو لاکت من خیلی ازش راضیم
بی بی کر
بی بی کر بگیر بده
اره من واسه یبوست دادم به پسرم
البته شیر خشکشم عوض کردم
نه دیگه برعکس پدی لاکت باعث ییوست میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.