۲۲ پاسخ

۱ ل آرد
۲ عدد تخم مرغ
۱دوم ل شکر
۳/۴ لیوان روغن مایع
۳/۴ل آب جوش
دوقاشق غ خوری عسل یا ۳ ق غ شکر برای کارامل زیر سیب
دارچین دو ق چ
گردو درصورت تمایل هر قدر کرمتونه😄😄😄
سیب ب تعداد لازم
جوز هندی و گلاب و وانیل و نمک ،جوز رو دوبار بکشید رو رنده
گلاب ۱ ق چ نمک یک پینچ
اول کاغذ بندازید عسل بریزید یا شکر رو آب کنید روگاز و نصف فنجون آبجوش بریزید حل ک شد بریزید کف قالب ،روش سیب بچینید و دارچین بپاشید
فررو روشن کنید رو ۱۸۰
تخم مرغ ها رو با وانیل و شکر و گلاب بزنید
روغن و آب رو اضافه کنید مواد خش رو الک کنید روش و هم بزنید
قلقلش اینه ک یه قاشق ماست ک دمای محیط داره رو با نصف اون بکینگ پودر آخر کار ترکیب کنید و روی مواد بریزید کمی مخلوط کنید بریزید تو قالب ،این کار باعث میسه کیک همینقدر پوک و خوش بافت شه

تصویر

فکر کنم کرج تا الان هیچ اتفاقی نیوفتاده ک این خانوم ب این حد مطمعنه .من نمیدونم کجای ماجرام ک ایشون انقدر شاکیه از دستم

تصویر

مامان آریا خدا ب دلت آرامش بده

تصویر

رژیمم کیکو‌ کجای دلم بزارم😢

به به چه عالی شده
عزیزم با دمای ۱۸۰ ، چقد مدت زمان گذاشتین تو فر؟ ۴۵ دقیقه ؟

به به چه کیک خوشمزه ای🤤🤤 مرسانا هم مث مامانش یه کدبانوی حرفه ای میشه😍☺️

به به ممنون بابت رسپی🙏

به به خانوم هنرمند😍من اصلا تایپیکاتو پیدا نمیکنم برام نشون نمیده ولی دروغ نمیتونم بگم میترسم از بی برقی از آینده ی بچه هامون از اینکه هیچ چیزی درست نشه و بدتر بشه

میشه بکینگ پودر نزنم

دمت گرم عزیزم با رسپی کیکت منتظرش بودم ،حرف خیلیارو به یه طرفت بگیر

نوش جونت عزیزم
اتفاقا منم ب فکر انداختی درست کنم👍
حداقل فکرمون کمی آزاد شه دیشب تا5 صبح از استرس خوابم نمیبرد

وای چه خوشمزه فردا درست کنم،ممنون

عالی گلم
خوبی آوا جان

قربون هنرمندیاش 😁😍

به به چه عالی شده

بههههه نوش جان عزیزم

ماشاالله به مهرسانا خانم که عین مامانش هنرمنده . مرسی عزیزم درست میکنم اتفاقا دنبال دستور کیک دوتخم مرغی بودم

منم میخواااام...

وای عاشق کیک خونگیم چقد جذاااابه ،وای رژیمم اگه درست کنم نمیتونم ازش بگذرم میخورم🤕🤕🤕😭😭😭😭

ماشاءالله به دختر قشنگمون .من هیچوقت کیکام خوب در نمیاد

کجاس رسپی😊😊😊

عزیزم‌تایپ قبل گفتی بجا شکر عسل زدی خوب بود مثه همون یا نه

سوال های مرتبط