۱ ل آرد
۲ عدد تخم مرغ
۱دوم ل شکر
۳/۴ لیوان روغن مایع
۳/۴ل آب جوش
دوقاشق غ خوری عسل یا ۳ ق غ شکر برای کارامل زیر سیب
دارچین دو ق چ
گردو درصورت تمایل هر قدر کرمتونه😄😄😄
سیب ب تعداد لازم
جوز هندی و گلاب و وانیل و نمک ،جوز رو دوبار بکشید رو رنده
گلاب ۱ ق چ نمک یک پینچ
اول کاغذ بندازید عسل بریزید یا شکر رو آب کنید روگاز و نصف فنجون آبجوش بریزید حل ک شد بریزید کف قالب ،روش سیب بچینید و دارچین بپاشید
فررو روشن کنید رو ۱۸۰
تخم مرغ ها رو با وانیل و شکر و گلاب بزنید
روغن و آب رو اضافه کنید مواد خش رو الک کنید روش و هم بزنید
قلقلش اینه ک یه قاشق ماست ک دمای محیط داره رو با نصف اون بکینگ پودر آخر کار ترکیب کنید و روی مواد بریزید کمی مخلوط کنید بریزید تو قالب ،این کار باعث میسه کیک همینقدر پوک و خوش بافت شه
فکر کنم کرج تا الان هیچ اتفاقی نیوفتاده ک این خانوم ب این حد مطمعنه .من نمیدونم کجای ماجرام ک ایشون انقدر شاکیه از دستم
مامان آریا خدا ب دلت آرامش بده
رژیمم کیکو کجای دلم بزارم😢
به به چه عالی شده
عزیزم با دمای ۱۸۰ ، چقد مدت زمان گذاشتین تو فر؟ ۴۵ دقیقه ؟
به به چه کیک خوشمزه ای🤤🤤 مرسانا هم مث مامانش یه کدبانوی حرفه ای میشه😍☺️
به به ممنون بابت رسپی🙏
به به خانوم هنرمند😍من اصلا تایپیکاتو پیدا نمیکنم برام نشون نمیده ولی دروغ نمیتونم بگم میترسم از بی برقی از آینده ی بچه هامون از اینکه هیچ چیزی درست نشه و بدتر بشه
میشه بکینگ پودر نزنم
دمت گرم عزیزم با رسپی کیکت منتظرش بودم ،حرف خیلیارو به یه طرفت بگیر
نوش جونت عزیزم
اتفاقا منم ب فکر انداختی درست کنم👍
حداقل فکرمون کمی آزاد شه دیشب تا5 صبح از استرس خوابم نمیبرد
وای چه خوشمزه فردا درست کنم،ممنون
عالی گلم
خوبی آوا جان
قربون هنرمندیاش 😁😍
به به چه عالی شده
بههههه نوش جان عزیزم
ماشاالله به مهرسانا خانم که عین مامانش هنرمنده . مرسی عزیزم درست میکنم اتفاقا دنبال دستور کیک دوتخم مرغی بودم
منم میخواااام...
وای عاشق کیک خونگیم چقد جذاااابه ،وای رژیمم اگه درست کنم نمیتونم ازش بگذرم میخورم🤕🤕🤕😭😭😭😭
ماشاءالله به دختر قشنگمون .من هیچوقت کیکام خوب در نمیاد
کجاس رسپی😊😊😊
عزیزمتایپ قبل گفتی بجا شکر عسل زدی خوب بود مثه همون یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.