سه الی هفت روز
من الان 3هفته میشه روزا اصلا پوشک نمیکنم و جالب اینکه روزا تا پوشک نکنم پی پی نمیکنه تو دستشویی هم میبرم فقط جیش، میکنه شب موقع خواب که پوشک میکنم فورا پی پی میکنه راحت میشه
کاش تو دستشویی پی پی کنه
من یک ماه پسرمو از پوشک گرفتم عزیزم،براش قصری کودک خریدم،تشویقش کردم به جایزه خریدن،راحت بی دردسر یاد گرفت،دیگ الان کم کم داخل دستشویی بردمش اونجا انجام میده دیگ داخل قصری هم نمیزارم بشینه،خداروشکر پسر من اصلا اذیتم نکرد همون روز اول عادی شد براش،بعد اصلا خطا هم نداده از اون روز خداروشکر،تا دستشویی داره میگ مامان جیش دارم،فقط شبا موقع خواب پوشکش میکنم،اونم چون هوا هنوز سرد میترسم شبا تو خواب خودشو خیس کنه من متوجه نشم بعد بچه سرد پهلو بشه
اره عزیزم دوماهی شده که گرفتم ۱هفته طول کشید یاد بگیره
نگرفتم هنوز تابستون تو حیاط و پارک میگیرم
ان شالله از فردا اقدام میکنم🤧🤧😭😭
من دوهفته تا سه هفته طول کشید بعضی وقتا خطا میداد الانم دوماه بیشتره کامل یاد گرفته. شبا بیدارم میکنه وقتی جیش داشته باشه. ولی دوروز پیش جاش جیش کرده بود براهمین محض احتیاط پوشک میکنم شبا
نه نگرفتم.چون یک هنوز وقتش نیس.
دو واقعا خودم آمادگی ذهنی و روحی ش رو ندارم.
میخام بزارم چندماه دیگ که بزرگتر شن بهتر بفهمن راحتر بگیرم
نه هنوز نگرفتم همکاری نمیکنه
آره من همون ۲ سالگی گرفتم بستگی ب بچه داره
۳هفته
منم نگرفتم ...حس میکنم جا موندم😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.