بسته ب وزن تولد بچه ها فرق داره یکی زیاده براش یکی مناسب یکی کم
عالیه عزیزم احتمالا قدش بلنده که به نظر بقیه لاغر دیده میشه دختر منم همینه وزنش خوبه اما چون قدش بلنده میگن لاغره و مثل بچه ۴ ماهه ست😏
عالیه بیشتر از نرمال
دختر من هفت ماهگی ۷۹۰۰بود
من ۶ کیلو
نه والا خوبه دیگه دختر من هفت ماهشه ۸/۸۰۰بود بهداشت گفت خوبه
والا پسر من ۷۴۰۰ بود وزنش نرمال بود نه خیلی کم نه زیاد پسر ما ک ماشاالله خوبه
دختر من ۷ماهشه ۸۳۰۰هستش
وزنش خیلی خوبه ماشاالله
نه عزيزم خيلي هم ايده آل و عاليه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.