پماد کلوتریمازول و پماد هیدروکورتیزون و زینک اکساید رو باهم قاطی کن بزن خوب میشه
با روغن زرد یکم چرب کن سریع خوب میشه
تا وقتی خوب شه پوشک نکن....دختر شما الان وزنش بالا رفته پاهاش تپلتر شده ،خیلی زود میسوزه اگه رعایت نکنی،
در طول روز حتما حداقل ۲ بار بشور بچه رو، هربار تعویض هم پماد جلوگیری از سوختگی کااامل قسمت واژن،پایین واژن،بین باسن هارو بزن حتما.من خودم پماد آردن آبی میزنم.
سودو کرم هم داشته باش، اگه دیدی قرمز شده داره ب سمت سوختگی میره،یه لایه ضخیم شب قبل خوابش بزن که تا صبح خوبه خوب میشه.
کالاندولا
نظر متخصص
پماد فیروز عالیه با دو بار مصرف خوب میشه
با روغن جامد چرب کن عالیه زود خوب میشه
کالاندولا و پودر بچه بزن من زدم خوب شد
اگه با کالاندولا رفع نشد پماد ان ان یک لایه نازک بزن خوب میشه با هربار تعویض پوشکم پماد آد یا وازلین چرب کن که دگ نسوزه
کالاندولا بخر ولی سودوکرم خیلی خوبتره
پماد کالاندولا میگن خوبه من خودمم میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.