نه تاحالا ندادم
دیگه الان یکسال شده می تونی بدی
عه چرا من تاالان گندمک ندادم😐😆😆
قبلاً دادم
چندتا دونه. اونم نه همیشه
وای من چقدر بدم میاد😂😂😂
من بعضی وقتا میدم میزارم جلوش دونه دونه میگیره میخوره سرگرم میشه
اره در حد چندتا دونه
ن والا خودمم خیلی ساله نخوردم طعمش برام خیلی قدیمی و پر از خاطرات دوران کودکیمه
نه پر شکره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.