۱۰ پاسخ

نه تاحالا ندادم

دیگه الان یکسال شده می تونی بدی

عه چرا من تاالان گندمک ندادم😐😆😆

قبلاً دادم

چندتا دونه. اونم نه همیشه

وای من چقدر بدم میاد😂😂😂

من بعضی وقتا میدم میزارم جلوش دونه دونه میگیره میخوره سرگرم میشه

اره در حد چندتا دونه

ن والا خودمم خیلی ساله نخوردم طعمش برام خیلی قدیمی و پر از خاطرات دوران کودکیمه

نه پر شکره

سوال های مرتبط

مامان پریماه🩷نیلماه
🩷👩‍❤️‍💋‍👩 مامان پریماه🩷نیلماه 🩷👩‍❤️‍💋‍👩 ۱۷ ماهگی